laupäev, 8. oktoober 2011

16.07

Nüüd on järg 16. juuli fotode käes.


Liilia
Lilium

Liiliatega selline kurb lugu, et nendest ei tea ma rohkem kui seda, et nad jumalikult ilusad on :)

































Kuningliilia



















Liilia ´Stellar di Light´

Tegu alles eelmisel aastal soetatud taimega. Nii et järgmistel aastatel on loota, et kasvab suuremaks ja näitab oma ilu võimsamalt.
































On ikka uhke küll :)













Astilbed
Astilbe


Kui neile sobiv kasvukoht leida, siis nad on ikka võrratud. Lisaks kohevale õitevahule ka launis pitsilime lehestik.









































Purpursiilkübar
Echinacea purpurea


Siin on õitsemise algus. Aga see kestab sügiseni ning jääb vaid üle nautida neid võrratuid õisi ja nendel lendavaid liblikaid ja mesilasi.














Hostasid olen ma küll sageli eksponeerinud. Nad mulle nii väga meeldivad :) Ja varem ma ei osanud nende õiteilust palju arvata, aga nagu näha, on see ikka ka väga nauditav.



































































Kassisaba
Veronica spicata


Kassisabad on nii graatsilised ja vahva vaadata, kuidas tuul neid õrnu püramiidjaid õisikuid kiigutab. Neid ei tohiks üle väetada, siis hakkavad lamanduma!












Suureõieline mõrsjalill ´Kobold´
Gaillardia grandiflora ´Kobold´











Aedmonarda
Monarda didyma


Need madalad monardad on mul ise seemnest kasvatatud. Seemned võtsin botaanikaaias valgelt monardalt. Tulemuseks see peaaegu valge ja üks hästi kaunis roosa. Nii et see seemnetega mässamine võib ka häid tulemusi anda :)











Aed-päevaliilia
Hemerocallis hybrida

Päevaliiliaid on mul päris mitmeid ja neid saab näha järgmises postituses. Mingil põhjusel nad väga meeldivad mulle. Usun, et oluliselt nende valikut ma ei suurenda. Kui just, siis valget tahaks ja võiks hankida ka uuema sordi, mis pikalt õitseb ja lubatakse kuni 500 õut :)







Mõõklehine vaak?
Inula ensifolia


See on natuke kahtlane, kas ikka on. Aga ei oska muud ka pakkuda :)








Tähkjas liatris
Liatris spicata


Huvitav taim, kelle õied avanevad püramiidi tipust :)














Suureõieline härjasilm
Leucanthemum x superbum












Kurereha
Geranium












Kamtšatka kukehari
Sedum












Gladiool
Gladiolus

Kommentaare ei ole: