teisipäev, 27. detsember 2011

VÕHMA JUURIKAS

17.09 toimus teist aastat järjest Võhma sügisene lillesibula laat. Seal olid peale lillesibulate saada ka püsikud ja viljapuude istikud. See on üritus, millest kindlasti saab traditsioon. Mul on hea meel, et see üritus on viljandimaalastele peaaegu koju kätte toodud. Eelmisel aastal ma külastasin ka seda üritust ja olin lausa sõnatu sellest õhkkonnast ja muidugi ka taimevalikust, mida seal pakuti. No sel aastal ma juba läksin päris teadlikult ja kindla plaaniga sealt huvitavaid asju kaasa saada. Ega pettuda ei tulnudki:) Veetsin laadaplatsil mitu tundi ja nautisin seda melu. Sai palju suheldud taimemüüjatega ja ka praktilised nõuanded olid saadaval. Taimepakkujad olid meie aiandusmaastikul tuntud ja teenekad. Neid nimepidi üles lugema ma ei hakka, äkki kellegi unustan:) See üritus on selline, kuhu koguneb üle vabariigi taimehuvilisi kokku. Hea kohtumispaik. Seal kohtusin ka Deiaga. Meil on alati huvitav vestelda, tema on minust aianduses sammukese eespool. Nii et juttu jätkub kauemaks:)
Laadapäev on alati hästi korraldatud olnud. Üles astuvad kohalikud tantsijad-lauljad, on ka lilleseade võistlus. 
Suur,suur tänu Võhma Aiandusseltsile "Kanarbik" selle ilusa ürituse korraldamise eest.
Paar pilti ka.
See pilt on netiavarustes liikunud ja sealt ma selle ka copisin, sest hr Savisaare juures oleme meie Ainiga oma valikuid tegemas. Seal kulus meil üsna palju aega, sest oli mõtteid ja soove rohkem kui üks. Järgmisel aastal katsun küll temaga enne üritust ühendust võtta, et omale soovitud asju tellida:)
Siin väike fotojäädvustus. Kuigi pildid pole just parima kvaliteediga, otsustasin siiski nad siia talletada. Hiljem hea meenutada:)

Kommentaare ei ole: